solsidan tv4

I fredags mötte linus mig i stan efter skolan och sen åkte vi hem till honom, käkade på pizzeria och var hemma själva och kolla tv och myste osv. somna dock i soffan mitt i en film och vakna när den var slut av att hans föräldrar kom hem. sov där och sen igår morse stack vi hem till mig ganska tidigt för att pappa fyllde år så mamma ville ha hem mig (och linus) åkte till tegel och käkade lunch och sen hem och fikade och linus sov här och idag har vi typ inte gjort ett skit, kollat tv och segat som fan i soffan, men ganska mys ändå :)
imorgon skola.. som jag inte ser fram emot, men har dock bara två lektioner och sen åka skridskor, de blir väll ett litet avbrott i de hela :)

sista kramen jag gav till vår hund som vi hade när jag var liten :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0