1 år ♥

ett år med den finaste personen som finns!
att jag någonsin skulle få fira det med någon trodde jag aldrig, men att jag inte är hemma på vår dag är lite mindre kul, men det är ändå ett år, ett helt underbart år tillsammans med någon som jag älskar så jävla mycket! du och jag har visat kärlek i alla dess former för varandra, vi har gjort så himla mycket och bara på ett år. du kommer alltid att ha en så sjukt stor plats i mitt hjärta linus, jag kommer alltid att älska dig!
du och jag är som gjorda för varandra! eller hur?
28/2-2010 och nu 28/2-2011, ett år alltså! kan knappt fatta de!

tack för att du finns & jag älskar dig så himla mycket, glöm aldrig det!♥ kyssar från din flickvän.


du är så söt!

Kommentarer
Postat av: Linus aka din älskling

Jag älskar dig så sjukt mycket oliwia! Du är det bästa som någonsin har hänt mig!<3<3<3

2011-03-01 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0