sleep tight

innan jag går och lägger mig slänger jag in ett sånthär:

Vad heter du? Oliwia
Har du något smeknamn? nja, inte som tilltalas men kanske skrivs ngn annan variant av mitt namn någon gång av vänner :p
En låt som du lyssnar på när du är ledsen? olika.. försöker dock kanske inte lyssna på musik då för blir ännu mer ledsen då..
Hur imponerar man på dig? Haha vet inte, visa att man inte skäms för att vara i min närhet.
Beroende av? Vänner, familj, hunden, pojkvännen, mobilen och annat.
Vad tror folk om dig? fråga dom J
Vad får du oftast komplimanger för? Minns inte…
Brukar du skratta för dig själv? mja, de har väll hänt :p
Vad står det i ditt senast SMS du fick? Från linus – aa jag ska det, men dom snacka om följdsjukdomar e rädd att jag har fått ngt sånt L<3<3
Har du haft sex idag? Nej
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Oliwia
Vad sa den person du senast pratade med i telefonen? Prata med pappa om att vi tog med cloe i bilen
Brukar du komma i tid? ja
Tre saker du alltid har hemma? Min mobil? Alvedon finns nog alltid här hemma.. sikken fråga??
Hur känner du dig nu? OK!
Vanligaste färg på dina kläder? Bas färger typ, vitt, mullvad, kakigrön, naturfärger osv.
Vad saknar du? Min pojkvän
Hade du en bra kväll igår? En hemma kväll framför tvn, den var helt ok!
Favoritdryck på morgonen? Juice eller oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig? mellan 22-23 typ
Har du spytt offentligt? ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? En kul grej.. ville varit den killen man alltid varit kär i osv och bara gjort så man blev tillsammans med den osv hehe
Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag
Är du bortskämd? Don’t know, maybe!
Vad gör du i morgon? Går i skolan
Vad är det värsta du vet? Spindlar, tanken att jag ska skada mina tänder och att förlora någon närstående!
Vad är det finaste du fått? Ett bra liv.
En speciell dag du minns? 21 december 2010, 21 juli 2009, 28 februari 2010
Du samlar på? inget
När grät du senast? I fredags
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och shoppa
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? Ja
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja
Hur bor du: I ett hus
Hur lång är du: 173
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: andra året på ekonomi programmet före detta Trade and services typ
Vad har du på dig just nu: t-shirt, trosor, tights
Har du någon fobi: spindlar?
Vilket är ditt senaste inköp: julklapp till mormor
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pengar från skolan för mat under praktiken
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: minns inte
Vem snackade du med senast: pappa
Alkoholhaltig favoritdricka: coronita, bacardi breezer, cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: minns inte
Någon jag stör mig på: en person
Intressen: fotografering typ
Senaste person du kramade: en vän till familjen jag och mamma träffa på stan idag
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: vet inte
Vad drack du senast: juice
Längtar du till din nästa födelsedag: JA!!!!
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: pussa min pojkvän och längtar till julafton
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: ja
Micropop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: made of – amanda fondell
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Har du pengar på mobilen: har abonnemang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0