kläder

hoppas ni alla har haft en lika bra jul som mig :) nu börjar även året nå sitt slut och jag vill nog inget hellre nu än att det ska bli januari, vill dock inte tillbaka till skolan men orkar inte all hysteri över nyårsafton.. de är som vilken *pip* dag som helst.. vrf så mycket uppståndelser? förstår om de byter typ sekel eller ngt.. äh överskattat till tusen..
har njutit och njuter av mina julklappar och är super glad, firade lite jul med bror+sambo och fay i söndags och fick bla. bok, filmer, te, skål. tacktack!

var inom stan idag med och luncha med bror och snappade upp ett hunkydory linne med 50% på, har ett i grönt och älskar det och nu hitta jag i rosa :) + hämta paket med saker ja beställt från h&m.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0