GOD JUL

firade jul med kusinerna igår eftersom det är deras pappas julafton iår, var hur mysigt som helst, supergod mat, julklappsleken och underbara julklappar speciellt en, som jag dock redan visste men det blir LONDON till våren med mamma, moster, kusin & kusin!! super skojjj!!

snart kommer min älskade pojkvän som jag inte träffat på snart 2 veckor, ååh vad jag saknar honom, nog den bästa julklappen jag kan få, att han inte är sjuk på julafton så att jag åtminsone kan träffa honom, åååh så glad jag är, *glädjetårar snart*.

sen kommer mormor och morfar med som inte var planerat egentligen men dom kunde inte motstå min fråga och säga nej så de kommer :D gladgladglad, det blir trotts allt en underbar julafton också, eller rättaresagt 3 st, igår, idag, och imorgon kommer bror hit :D ♥ GOD JUL!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0