hvad fanden er det?

konstigt väder idag asså, typ mulet och sånt men ändå varmt och sen kan de säkert komma en regnskur lite när de känner för de. ahja, efter skolan kommer mamma och hämtar mig och vi sticker till väla. inet bara för att kolla/gå på nya väla utan föra att köpa lite saker till skolan som kallender och kollegieblock :) trevligt trevligt, sånna saker man inte vill köpa för man känner att man slänger bara ut pengar på sånt onödogt, men känner mig handikapad utan min kallender!

nu taggar vi danska lektion, jadå!

Kommentarer
Postat av: Bella

din outfit igår var jätte fin :) den gillade jag :) kram bella

2011-08-25 @ 13:41:02
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0