from paris to berlin

filmen var bra och de blev en hel del skratt :) förutom att de satt en sjukt jobbig kärring bredvid mig som skrattade lika högt som 15 personer tsm och skratta på fel ställen, så var de lika mysigt som vanligt att gå på bio med linus :)

ska städa lite på mitt rum nu, vad vet ja inte, men mamma skriker att ja måste... och sen sticker vi till väla och ja ska shoppa loss på panduro hobby´s rea till mina scrapbooking saker, har även beställt bilder från London som ska komma idag eller imorgon antar jag.

möblera om på mina väggar i rummet ska jag med göra, Paris tavlan ska troligen väck och fler London bilder ska upp! ♥
                              

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Åh! det låter ju som en massa kul :)

2011-08-15 @ 18:30:41
URL: http://daycare.blogg.se/
Postat av: SELMA

SVAR:åh alla säger det, måste se den! :)



GUD vad länge sen det var jag hörde den låten!! Hade nästan helt glömt bort den ju! Gud vad man kan få minnen tillbaka när man hör en låt igen som man inte hört på länge!

2011-08-15 @ 20:18:46
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0