west side

min fina pojke har blivit sjuk och vi skulle ha en mega plugg dag imorgon, (hoppas nästan på att ja blir smittad så jag slipper skolan denna veckan så jag kan ha mer tid till plugg) men men.. så kommer nog inte få åka hem till honom imorgon för mamma :( hon ska alltid förstöra.. men jag tänker fan tjata och tjata som satan och jag hatar att hon inte tror att jag kommer att plugga.. det ska vara klart på tisdag så då måste jag plugga liksom... klart ja gör de då?!?!?!?

liiiiite smått frustrerad, men hon va dock lite väck nu när jag snacka med henne så de kanske låter annorlunda imorgon.. man får ju hoppas!

ska kolla sex and the city med sarah nu och sen sova :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0