ekologiskt fotavtryck

nu har jag skrivit ut 14 sidor som handlar om Miljö, till naturkunskapsprovet på torsdag, ska vara riktigt duktig och plugga satan i det. känner mig dock inte så miljövänlig när jag skrev ut så "mycket" papper, men sånt är livet. pallar inte läsa via datorn, blir helt cp yr i huvudet om jag sitter här mycket längre till.
har tänkt på att de kan inte va bra för alla skolstaden elever att sitta vid datorn så typ hela dagen.. antar då att iaf hälften sitter mycket vid datorn när dom kommer hem från skolan också! själv kommer jag nog tillslut få migrän och sånna saker.... (?)


↑ lite kul att ellinor aldrig har sett att det är en svan i svanenmärket haha


Kommentarer
Postat av: neda

hej allt bra ? :)

2011-04-12 @ 19:00:38
URL: http://bluephotos.blogg.se/
Postat av: neda

härligt !

det är super bra med mig :)

vad görs ?

2011-04-12 @ 19:12:26
URL: http://bluephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0