you're gonna go far kid

förlåt för ännu en dålig uppdatering!
har varit med älskling idag igen, han stack precis hem och jag ska snart sova, eller är inte så jättetrött, kommer nog bli de när jag lägger mig i sängen isf, får väll sätta på tv ifall ja inte somnar då :)
jag vann också min och linneas tävling med våra lisebergs band ;) haft det i 3 veckor och 4 dagar (y)
imorgon blir det HIF - Gefle :D love it!!
men hinner skriva mer innan jag sticker imorgon, de är inte förrän halv 3 :)
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson


paris 2008


Kommentarer
Postat av: Matilda sandén

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram

2010-09-11 @ 10:22:13
URL: http://matildasanden.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0