where were you when everything was falling apart?

hemma nu och har precis käkat, har myst med älskling och kollat Sexdrive, nice film! ni som typ gillar american pie och sånna filmer kan kolla på den för de e typ en sån.
nu sitter jag på mitt rum och vet inte vad jag ska göra, kollar på how i met your mother (tror jag), fast nu tog det slut.. får väll välja ut kläder till imorgon också eftersom det tog mig 25 minuter i morse att välja kläder.. jobbigt jobbigt, så ska börja lägga fram varje kväll innan nu!
känner för kjol imorgon, men vågar jag?
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: ja eller hur! Det kommer ifrån Modekungen.se :)

2010-09-06 @ 19:29:39
URL: http://muzicme.blogg.se/
Postat av: v e r a

klart att du vågar, du är söt i allt :)

2010-09-06 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0