sex on fire

nu har jag bytat till pappas gamla iphone 3g :) men har lite panik på det här med sms, har ju 5000 i månaden, men nu går de så snabbt att skicka sms så de känns som jag kommer gå över de :O för nu har jag ingen koll på hur mycke jag smsar varje dag, fast räknade precis hur många jag hade skickat och de va 50 st på bara nu ikv ngra timmar och tänk då en hel dag :/ känns som de kommer gå åt skogen! har lust att bara köpa en vanlig enkel mobil med vanliga knappar och sånt, för de e ju egentligen dom som är bäst.
vet inte hur jag ska göra.. ahja.
nu kollar jag idol och efter de blir de någon sån sak med robert gustavsson.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


en sånhär kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0