pinsamt...

nä men en frågestund ska man nog skippa. 3 seriösa frågor.. tydligen fanns det inget att fråga, har ändå en del läsare men japp :) ahja, inte ska man deppa för det, måste väll la svara på de som skrevs då.

Postat av: Linus
Är du kär? isf i vem? vrf i just han/hon?
<3<3<3<3

inte så seriöst, och nej, det är inte linus som har kommentrat det.. om inte den personen i typ östersund eller ngt ställe de va heter linus, men jaja. jag orkar inte ens svara. 


Postat av: anonym
favoritklädesaffär?
vilket är ditt favoritresemål utomlands?:)

ehm.. har ingen aning. handlar i många olika, men h&m är väll alltid bra, dom har saker man behöver och bra kvalité osv. men jag ha ringen favorit, jag köper det jag tycker är snygg i vilken affär det än är :)
Jag åker ju till spanien ca 3 ggr om året.. gillar ju självklart stället där vi är, de är helt underbart och kan ju allt utan och in, liksom 14 år där, man lär sig :) men annars så älskar jag thailand & london, så de tre är nog mina favoriter!


Postat av: linnea.
(för jag vet ju inte typ det mesta om dig nej... hehe)
men detta vet jag faktiskt inte.
är du rädd för något speciellt
?

rädd för? - SPINDLAR! helt klart, det är sjukt, ser jag en spindel nära mig får jag typ en hjärtattack.. jag sitter och hyperventilerar minst 10 minuter efter att spindlen har tagits bort, det värsta är också då om den har varit i mitt rum för då måste jag söka igenom allt innan jag kan slappna av. att jag gråter några skvättar kan absolut också hända.
mörkret har jag också respekt för.. går jag ner i källaren, vilken tid det än är på dygnet springer jag upp för jag tror någon är efter mig eftersom det är så mörkt längre in i källaren. och gå ute själv.. tror alltid det är någon efter, men måste oftast va lite mörkare då. har faktiskt gått 1 km ute helt själv mitt i natten klockan 3 på vintern (så det är lite mörkare då ju), eftersom en viss person inte föjlde mig hem, men jag fick bita i det sura äpplet och bara gå!


Postat av: hanna
hur länge har du och linus varit ihop ;)
Vilket är ditt favorit klädesplagg? :)Kraam

ehm.. nästa vecka på tisdag så firar vi 7 månader tillsammans :) så nu är det 6 månader och 25 dagar :)
mitt favoritplagg.. ehm.. oj.. ett par sköna åtsittande jeans är alltid något man kan ha till allt och jeans är det jag använder mest så ja.. men vet inte riktigt om det är mitt favoritplagg, finns ju någon kofta och tröja i min garderob som jag gillar att använda, men annars vet jag inte riktigt :)


Postat av: faysan
vill du va med mig i helgen?! :D <3

väldigt seriös fråga från fay, för hon vet att jag ska vara med henne i helgen!! :)))


tar ett LÅNGT tag innan nästa frågesak kommer... ni får väll fråga om det helt enkelt, eller bara om ni har någon fråga får ni fråga de i något inlägg :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer
Postat av: hanna

tack gör svaren ;)

2010-09-22 @ 18:43:52
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0