men vad händer nästa gång?

igår var det hif då, och ja man ska absolut se fotboll live! :) så det är inte sista gången jag går på hif. blir kanske den 20 september igen :)
efter hif stack ja hem till älskling och sov där, vi somnade inte förrän 5 och vakna halv 12, eller hade satt klockan för annars hade vi nog sovit till 2 typ. sen åkte jag hem vid halv 4.
sitter här vid datorn och vet inte vad jag ska göra, borde plugga men orkar verkligen inte. jag har spanska, som den jävla läraren tror man ska kunna lära in på 6 dagar, och det är ngt jag inte lärt mig på 3 år, så lycka till med att jag kommer kunna de. sen har jag cp matte, för på våra lektioner får vi uppgifter som ska vara klara då, men vi hinner aldrig klart för hon står och pratar om massa annat skit + att hon ger oss en annan uppgift samtidigt! :S
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


hehe, söt bild jag hitta (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0