Leon Valdemar Love

har varit på barndop idag och trodde vi skulle vara hemma typ 4-5 tiden men var hemma halv 8, ahja, vi hade väldigt trevligt iaf och lilla Leon är en riktigt go liten kille, riktigt söt!! min mamma är då gudmor till Leon, pappan är min mammas kusin och Leon är faktiskt min sysling :) så hoppas på att vi kommer få passa den lille någon helg också (a)
när vi kom hem käkade vi Thaimat med min mormor och morfar som också var med på dopet då, mycket gott!
och nu sitter jag vid datorn men ska sova om en liten stund, och imorgon blir det skola igen.. ahja, slutar typ halv 3 något tror jag, blir oftast lite tidigare på måndagar, sen ska jag vara med älskling så får se hur de blir med uppdateringen imorgon. skriver i skolan isf.
fortsätt skriva på frågestunden. svarar om någon dag, hoppas ju på fler frågor. men snälla, ni behöver ju inte låtsas att ni är min kille, för jag vet att det inte är han som skriver och jag kan kolla varifrån ni skriver på er ip adress, om ni ville veta.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
en lite rolig sak - jag fick tända Leons dopljus i kyrkan efter vattnet på huvet, faktiskt roligt att jag fick göra det och inte liksom hans bror eller ngt :) vrf valde dom mig?
 


Emelie, Niklas, Anna, Thord, Jimmy, Berit, Jag, Pappa, Mamma, Leon, Noa, Benny, Carolin, Julian, Carolins pappa, Gerd & Rolf - en del av släckten på min mammas sida!

jag och Leon

Leon Valdemar Love


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vilket fint namn :)

2010-09-20 @ 09:06:44
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0