kids and..

förlåt för dålig uppdatering!
men älskling sov här igår till idag då, sen vid 1 stack älsklng hem och sen stack jag med mamma och pappa ner till malmö för skulle på middag hos kompis och träffa några andra, så träffade lilla Vega och Elvis :) så sööta dom är! var nog 1,5 år sen sist jag träffa dom så det var riktigt roligt! ni får bilder snart, jag typ dööör av den lille skiten Elvis på 1,5 år ca! underbart söt! lilla Vega är självklar också riktigt söt, hon är dock 4 år men de är också en mysig ålder :) så kom hem vid halv 9 tiden. så sitter här nu och ska lägga över lite bilder på de småå!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


bild på vega från förra gången ajg träffa henne.

ignorera mig stort, men det är iaf lille elvis jag håller i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0