I'm always gonna wanna make it move

satte klockan på 20 över 9, men så vaknade jag men klockan hade inte ringt så jag kollade på mobilen va klockan va så va hon 19 över och några sekunder senare börja klockan ringa ;O perfekt!
fast nu har ja legat i sängen med datorn sedan dess fast jag skulle gå upp... äsch strunt samma. ska tvätta håret och sånt, göra v mig, fixa min kamera som ja tyvärr tydligen har tappat bort linsskyddet till :( hittar verkligen inte det, varfan kan det va liksom? hara bara varit hemma med kameran! bajs. men ja sen sticker vi till mormor.
Ska fotta massor fin natur och kanske lite små söta saker inne hos mormor :)
men vi hörs lite senare mot kvällen när jag kommer hem.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0