I can hear a silent calling

förlåt för dålig uppdatering!
slutade halv 4 idag så gick ner till knutan sen efter för att möta älskling och sen åkte vi hem till mig :) ja fick dock först plugga lite men de gick ganska snabbt, sen myste vi och kollade på idol :) sen åkte han hem vid typ kvar över 9 och nu sitter jag här och tänkte att ja skulle sova till 22:00 men hinner nog inte, men typ kvart över ska jag skriva godnatt till älskling eller ngt. ska sova innan halv iaf ;)
idag käkade jag och linnea på pizzeria för de va ärtsoppa i skolan, blev en hel del snack och jag fick ut mig saker som jag aldrig sagt till någon annan. men det kändes bra iaf. ville egentligen att någon skulle veta, så ja.. jag vet inte vrf, men det va skönt att få sagt det, sen vad jag tänker göra eller ngt är en annan sak.
tack för att du finns linnea!
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: linnea.

på något sätt kommer det lösa sig :)

finns ALLTID här för dig, älskar dig! <3

2010-09-09 @ 22:37:49
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0