GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING! ♥

igårkväll kunde jag knappt somna för jag hade så ont i magen men som tur lyckades jag tillslut, hade dock lite svårt att andas också eftersom jag hade gråtit så mycket till filmen.. tror det blev lite andra tårar också, några till linus för jag sakna så att sova med honom, hade vatt mycket bättre om han låg där bredvid mig när jag hade ont, men det gick ju inte :( men sen vaknade jag kvart över 4 för jag hade så sjukt ont i ryggen, viste inte var jag skulle ta vägen låg och vred mig i 10 minuter gick på toa men jag stod inte ut så väckte mamma och tog en alvedon och la mig.. somnade som tur efter ett tag och sov 2 timmar till. när jag vaknade ville jag verkligen inte till skolan, hade så ont och orkade knappt stå upp i mer än 10 minuter. men mamam tvinga mig.. så fick dra mig dit.. ville bara hem hela tiden men jag fick stå ut. slutade 20 i 2 iaf så de var skönt. men nu är jag hemma och ska snart äta och sen ska jag åka hem till älskling och fira honom för idag fyller han år!! GRATTIS MITT HJÄRTA! JAG ÄLSKAR DIG! ♥
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


JAG ÄLSKAR DIG!!!


Kommentarer
Postat av: linus jacobsson aka din älsking;P

tack älskling :D älskar dig så sjukt mycket !!:D<33

2010-09-27 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0