glöm aldrig rött och blått och HELSINGBORG!

sitter här på SOS lektionen och lyssnar på på gator röda och blå underbart! borde skriva, men jag orkar inte ;) ska skriva om kustbevakningen :) ganska kul ändå, men jag skriver hemma, har två veckor till på mig.
slutar 10 i 2 idag med för har ingen historia, så ska hem efter skolan, göra v mig, sen kommer älskling och ikv vid 7 ska vi in till stan och käka med min mamma, pappa, bror och hans tjej och jag och linus då :) kommer bli riktigt mysigt :) ska käka på någon italiensk restaurang, kul att träffa bror också, händer för sällan :/
lyssnar om låter för 5 ggn nu (y) och de kommer bli fler.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson




bilder tagna precis! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0