butterfly fly away, butterfly fly away

har kommit hem från väla nu, efter skopunkten stack vi till väla också, blev iaf två par skor på skopunkten och på väla en tröja, nagellack och mapp till papper :) nöjd!
kollade saldot på ett gammalt väla kort jag hittade i en annan plånbok ja inte viste jag hade typ, så va där 450 kr kvar, men det gick ut i vintras :( så jag hoppas man kan fixa så man kan förnya det eller ngt.. annars blir jag ledsen :( känner mig dum.. så bortkastade pengar om de inte går att fixa.
snart blir det käk!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

inköpen för idag:

tröjan.



99 kr  ↑

äntligen, har letat efter det länge & överallt, men fanns 2 vita, 2 rosa, och några gröna kvar på h&m nu :)
antar att dom dock är slut typ nu. jag tog vit iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0