älskling blev omringad av polisen!

nu har älskling stuckit hem och vi har haft en riktigt mysig ehm.. typ kväll :)
tydligen har det ganska nyss varit ett inbrott i ngt hus här i glumslöv.. nära mig tror jag, känns jättekul!
nu ska jag snabbt göra v mig och sen sova så snart jag kan, för ska va i skolan till 10 i 8 för jag och linnea ska käka frukost där :) mys! sen efter skolan ska vi ner till stan och sen hem till mig och fixa oss innan vi sticker till kick offen på sundspärlan :) låter som en toppendag tycker jag!
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson
fick veta att älskling fick lite problem med polisen, bara för hans mamma hämta honom här nu trodde dom att de hade ngt med det att göra så dom körde efter dom och stoppa dom och sånt :p


7 månader idag! ♥


Kommentarer
Postat av: mimmi

sv: okej, aa samma här :)

2010-09-29 @ 13:14:00
URL: http://mimms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0