all the crazy shit I did tonight those would be the best memories

sitter i sängen med mamma nu och har precis kollat halv 8 hos mig och nu blir det idol :)
har faktiskt börjat på sos läxan innan, blev inte så mycket men lite är alltid något, så får skriva typ resten på söndag. sen orka jag inte skriva mer så ringde älskling och snackade nästan i en timme, riktigt mysigt :) finns alltid något att snacka om med honom :) helt underbart!
imorgon ska blir det skola sen ska jag sova över med fay, linnea & fiona :) ha en riktigt mysig tjejkväll med film, godis & tacos :) kommer bli super bra! ska också då ha på oss en ända färg, vet inte riktigt varför men man har ju sina aningar :p men har iaf valt färg men berättar inte än ;) bara linnea som vet änsålänge ;) haha.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


girlsen!!


Kommentarer
Postat av: linnea.

jag älskar denna bilden

jag älskar dagen imorgon

och jag älskar er. <3

2010-09-23 @ 21:07:47
URL: http://linneiisen.blogg.se/
Postat av: faay

wiie... NÖDVÄNDIG TJEJKVÄLL!!

2010-09-23 @ 21:42:32
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0