a lonely september

sitter och kollar på idol nu och har det lite trevligt... eeh?
ska sova Tidigt idag, typ kl 10 ska jag sova, riktigt skönt att få sova 8,5 timme då! brukar annars sova 7 - 7,5 , och en timme till gör faktiskt lite ibland. imorgon efter skolan ska jag till väla med mamma och köpa present till älskling eftersom han snart fyller år :) nice nice, har kanske en lite aning om vad jag ska köpa ;)
börjar få lite torka på skrivandet, vet inte vad jag ska skriva längre :/ känns typ inte så intressant.. eller?
har ni tipps på vad jag mer kan skriva om, än typ bara min vardag. väldigt tacksam för svar :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


en bild från förra sommaren tror jag :O jag och sarah i sundvik och myser ute en kväll på gräset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0