5:e försöket

jag failade lite igår när jag skulle "sova".
jag hade gjort v mig och gick och la mig i sängen och smsa med älskling och hade tvn på, mamma och pappa hade ändå sin dörr stängd så dom hörde inte. men sen gick pappa upp och ut i köket och lite sånt och sen gick han in i mitt rum, och då låtsadedes jag sova, så stängde han av tv osv. sen somnade jag :O och jag smsa med älskling ju, men jag somna av de få sekunder som jag blundade när pappa stänge tvn.
så vaknade jag inatt typ 10 i 5, vet inte varför, och så kände jag att jag låg nästan på min mobil, så kolla ja den och älskling hade ju skrivit osv. förvånar mig att han inte hade ringt mig eller ngt :O men ja, så svarade jag och berätta ;) sen vaknade ja nu halv 10, men min lille linus är inte vaken än :( och typ ingen av resten av världen heller så sitter med datorn i sängen och gör absolut ingenting, ja har kollat facebook typ 5 ggr, letat folk att snacka med på msn, men där är bara någon ja typ absolut inte vill prata med och där är inget på tv, om ja inte går ut och ändrar kanal, men ja vill inte gå upp så, synd om mig.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0