you'll always be my favorite.

nu är det hells kitchen, underbart. älskar bara gordon, härlig typ, speciellt när han är i köket!
imorgon så är det ännu en speciell dag, kan inte fatta det :) så lång tid med dig och all tid har varit underbar och de ska vara ännu mer underbar tid med dig!!! ååh, ni anar inte hur lycklig jag är med denna pojk!

min resväska är färdigpackad på klädfronten men underkläder, smink, smycken, sladdar och lite sånt är inte ännu fixat, de tar jag imorgon :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: fay

hälsa spanien från mig ;)

kommer sakna dig! och vettu, snart blir vi 16 wiihooo :D :D

2010-10-28 @ 07:32:08
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0