tråkigt har jag.. får inte bort det understrukna.

001Berätta något vi kanske inte vet om dig? älskar saltlakrits
002Hur lång är du?  173 cm
003Är du kär i någon? japp!
004.Önskar du att du bodde någon annastans? ehm, mja, jo kanske helsingborg.
005Vad är du rädd för? spindlar, vara ensam, mörker, att bli lämnad ensam här i världen.
006vilken film såg du senast? Linas kvällsbok
007vilket är ditt  favorit tv-program? Top Model, Hells kitchen och house
008 vad äter du helst? ehm.. de jag tycker om ? nä men, ja jag gillar massa olika rätter. om dom menar vanlig mat mat.
009När är du som lyckligast? när jag är med mina vänner och pojkvän!
010Vad tycker du om Stockholm?  helt OK stad.
011Vad har du för smeknamn? Inget.. Oliwia, oliven kommer ibland kanske.
012Vilken är din favoritlåt? har många, men för stunden är det, pengar - maskinen
013vad är du beronde av? pojkvän, vänner, familj/släckten. min mobiltelefon, datorn och tvn.
014Vem saknar du just nu? fay.
015Vad får du oftast komplimanger för? vet inte!
016Hur många piercingar har du? 3 hål i öronen
017Hur gör man för att få dig intresserad av någon? det krävs tyvärr inte så mycket, men va dig själv och visa att du vågar, ta för dig väldigt mycket!
018Hur får man dig att bli imponerad? ingen aning.
019Vart bor du? utanför hbg
020Vad har du för mobil? skiftar mellan W715 & pappas iphone men ska köpa ny nu för mitt abonemang går ut nu.
021Vad är ditt mål i livet just nu? klara av gymnasiet, träffa vänner mer och ha ett bra förhållande till gammla vänner som försvinner mer för dag och dag men ska försöka så jag kommer ha dom som vänner för livet och ha kvar min kära pojkvän Linus.
022 Hur svarar du i telefonen? eriksson i hemtelefon för de e telefonen för mamma och pappas företag med och i mobilen hej det är Oliwia typ.
023Sover du själv? förutom när jag sover med någon annan, nej men oftast med älskling på helger annars själv.
024Hur känner du dig nu? lite trött.
025Vad tycker du om dina fötter? kunde vatt lite mindre kanske.
026Vilket husdjur vill du helst ha? hundvalpen jag hoppas vi kommer hämta på lördag.
027Favorit dryck på morgonen? juice eller oboy
028När brukar du oftast gå och lägga dig? runt 11 tiden, men borde vara tidigare.
029Är du blyg? ganska, men beror oftast på situationen och vad det handlar om liksom.
030Sysslar du med någon idrott? nej, seglar på sommaren men ja.
031Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika!
032Vad längtar du till? höstlovet!
033Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
034Om fem år..  ska jag flytta hemifrån med pojkvännen min, tror jag.
035Om ett år? går jag i 2an och lever mitt liv.
036Vad samlar du på? ingenting.
036Vem ringer du när du är arg/ledsen? linus
037Har du strumpor på dig nu? ja
038Är det okej att gråta? ja!
039När grät du senast? kommer inte ihåg, förra veckan tror jag.
040Bär du glasögon eller linser? inget av de.
041Vill du ha barn? ja!
042Är du bra på att laga mat? mja, halvt
043Är du flygrädd? nej
044Hur vig är du? inte vig!
045Vilken är din favoritglass? vet inte, finns många favoriter, men olika magnum går alltid ner.
046Tror du på ett liv efter döden? nje
047Tror du på spöken?  lite kanske
048Bor dina föräldrar tillsammans? ja
049Röker du?  nej!
050Hur ofta tränar/motionerar du?  en gång i veckan typ.
051Vad är det viktigaste i livet?  vänner.
052Vad blir du glad av? när folk som inte pratat med mig på länge skriver till mig, vännerna, pojkvännen och ja.
053Vilken är din favoritdryck? vatten
054Vad har du helst på fötterna? skor & strumpor
055Vad klär du dig helst i? jeans blus och kofta
056Vad klär du dig aldrig i? näthandskar?
057Sparare eller slösare? slösare men sparare med men inte lika mkt.
058 är du en morgon - eller nattmänniska? nattmänniska
059vad är ditt favoritgodis?  lakrits och massa annat.
060Vilken är din favoritfilm?  twilight serien.
061Vad vill du jobba som om du fick välja alla jobb i världen? ingen aning.
062Hur ser din familj ut? mamma, pappa jag och hund som bor hemma, sen har jag en bror också.
063 har du pojkvän? ja
064Hur är din dröm pojkvän? dedu.
065Hur många barn vill du ha? 2 typ
066Vilken är din favorit årstid? sommar
067Beskriv ditt favorit väder: soligt och varmt!
068Spelar du något instrument? nej, spelade piano för några år sedan.
069Gillar du att sjunga? ja
070Tycker du att du är unik? vet inte
071Vad är det fulaste plagget du äger? vet inte
072Är du nöjd med ditt namn? mja.
073vad skulle du vilja heta? vet inte, de jag göra typ.
074Vilken ålder vill du helst vara just nu? 17 typ
075Nämn några av dina favorit-bloggar:  öh, jag vet inte, mina vänners isf.
076Har du ett lyckonummer? vilket? 8 tror jag
077Vilket är det vackraste språket du vet? engelska med brittisk accent!!
078Vilket är det läskigaste djuret du vet? spindlar
080vad brukar du sova i?  shorts och t-shirt
081 vilken är din favoritbutik? h&m typ och lite andra.
082Vilken är din favorit högtid? min födelsedag ;) nej men julafton
083Vad är viktigare för dig, att ge eller få julklappar? ge.
084Hur många timmar sover du per natt? 6-7.5
085Är du rasist? nej
086Vad tycker du om blondinbella? vet inte.. läser inte hennes blogg och har typ aldrig gjort så vet inte så mkt om henne.
087Några få bästa vänner eller många mindre bra vänner? några få bästa tror jag. eller nja.. vet inte.
088Brukar du festa? tyvärr nej, har hänt, men var lääääänge sedan nu!
089Vilken kändis gillar du minst?  vet inte. molly sanden typ.
090Vad har du för skostorlek? 39-40
091sofi fahrman/elin kling/linn gustafsson? elin kling
092Nämn några av dina favorit pojknamn: kommer inte på några nu.
093Vad vill du ha i klädväg just nu?  byxor!
094Vilken blogg har du läst längst? vet inte.
095Vad heter du i efternamn? Eriksson
096tycker du om läsk?  ja
097Är du bra i skolan?  nja, kan bli bättre om jag jobbar på mer!
098Tycker du att du är klok?  nej.
099Beskriv den perfekta sommardagen: party och roligt med sina vänner, eller mysig dag med sin pojkvän!
100 Hur länge tänker du blogga? så länge jag känner för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0