just want to sleep for a couple days.

kom hem vid kvart över 7 efter.. ca 9 timmar på baltiska hallen i malmö och bara kollat på gymnastik em finalerna hela dagen :) härligt!
Sverige tog 1 guld, 4 silver och 1 brons om jag minns rätt :)
guld = juniordamerna, silver = dam - herr - mixed senior och juniorherrar brons = mixed juniorer

nu kollar jag på filmen Juno på kanal 4, om ni ville veta. och snart ska jag snacka lite i telefon med min älskling och efter filmen sova.. är faktistk ganska trött efter dagen, men har haft roligt eller ja, jag älskar att kolla på gymnastik så de va kul att få möjligheten att va på EM och kolla, kommer nog inte få den chansen igen att de är i Sverige och så, inte iaf i Malmö tror jag.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Geometry_by_birdsandtea_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0