the world is full of beautiful things. like you!

ny header.. det tar aldrig slut! men vad tycker ni om den?
blir aldrig nöjd typ, men nu är denna ganska neutral och sånt, de blir bäst så :)

längtar som in i helvete till spanien nu! 9 skoldagar kvar + 3 helgdagar!  iiiih!
men det händer lite saker innan det, imorgon kommer familjen weege hit :) och på måndag ska man se bio och sen är det skolan och sånt, sen på lördag nästa vecka ska man till malmö och kolla på fay som tävlar EM i gymnastik då! :) sen ehm.. vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vill träffa andra också, och fay jag vill jättegärna träffa dig nu och ofta men har tänkt att du haft så mycket med gympan och sånt nu så ja.. har inte tagit tag i och frågat heller, så du vet <3
och julia, tycker vi ska ses en dag också, var VÄLDIGT längesedan!
finns så mycket jag vill göra, ska bara ta tag i det, är inte den personen :/
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson



Kommentarer
Postat av: fay

asså tiden är för liten, det borde finnas en extra dag i veckan. miss you soooooo!

2010-10-16 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0