T O R R E - L O N D O N - T H A I

hur lång tid ska de ta att få sina skolfoton -.-

Beck filmer är helt underbart bra, har nog sett varenda en och dom är fortfarande lika bra. älskar mikael persbrandts roll som gunvald larsson!
har inte så mkt att säga.. har fortfarande bara läst 30 sidor i boken.. OK! skiter i den, ska läsa slutet imorgon sen får vi se hur det går på tisdag när vi ska ha ngt slags förhör till boken (y)
imorgon ska jag också börja packa min väska till spanien, har bestämmt att ja inte alls ska ha med mig mycket, så jag ska kunna köpa mycket där :D men måste ta ut ett plagg ur garderoben varje gång jag köper ngt nytt, följer inte riktigt det men efter spanien måste jag göra de.. ahja, får offra några tröjor! hellre nytt i garderoben faktiskt :)
sen ska jag och mamma nog boka in London till jullovet, i januari tror jag, eftersom vi har en resa tillgodo från Resia eftersom det blev lite fel förra gången fick vi en resa och 2 nätters hotell, lovely! ska tjata som fan, vill dit! jag älskar london, en helt underbar stad!!!
sen ska man ju om inte så lång tid till thailand också :D ååh, så mycket resande, älska!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Tumblr_lakno2dquy1qal115_large_large Tumblr_l7th4lcwgd1qb97gso1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0