shop online

åh vad jag vill ha nya kläder! :( men kommer bli en del nu när vi åker till spanien snart och sen när jag fyller år ska jag typ bara önska mig persentkort till affärer där jag vet finns saker jag vill ha, tycker de är bättre! :)
men när jag var i malmö i fredags så blev det en poncho aktig tröja från Zara, man ser lite av den på bilden till vänster i headern :) och sjalen som jag hade på mig idag från h&m.
lite andra saker jag skulle vilja ha ↓

  
                               149kr                                                                149kr
     
                              249kr                                                                  199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0