set me free

har haft ännu en mysig fredagskväll med linus :) kolla tv och sånt idol och de då sen fucka sig tv så jag vet inte vem som åkte ut faktiskt.. ska kolla sen på ngn sida, de lär stå någonstans!
imorgon ska jag upp kvart i 7 för att sedan vid 8 dra mig ner till malmö och kolla finalen i EM i gymnastik, tyvärr så gick inte Ling vidare där fay var med :( tråkigt :( men vad ska man göra liksom :/ ska ner dit ändå iaf och kolla på de andra. så blir ganska dålig uppdatering imorgon och jag vet inte när jag kommer hem, så ni får hålla kolla på bloggen helt enkelt :)
nu ska jag sova!
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson


en bild på ling från sm tror jag det kan va :) tyckte den passa till inlägget liksom (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0