puss och kram

jättekul att man inte kan matten och har matteprov imorgon, har liksom inte räknat ngt i de och jag kan inte räkna heller för de kommer jag aldrig hinna så får bara läsa om hur man löser uppgifterna -.- jobbigt!
hoppas läraren förstår vrf om jag failar totalt!
nu sover den lille och jag ska snart med det.. har blivit förskyld också.. väldigt roligt.. eller inte! jobbigt som fan är det, nu märker man riktigt att de "mörka" tiderna börjar komma.. hösten! gillar dock den om de hade vatt väder som igår alltid! men de blir det ju aldrig! men snart så fyller man faktiskt år och de är väll den största höjdpunkten på hösten iaf!! :):)
imorgon skola, en ny vecka ska avklaras, ska hämta <-> lämna skolbäcker också så allt blir i sin ordning nu, så man kan börja leva normalt i klassen och med skolan och allt.
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson

dålig stil av dig.. väldigt.


nä men man är ju söt i älsklings keps! ;)))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0