kärlek till weheartit

har varit med linus hela dagen och myst :) åkte hem till mig efter att jag hade köpt tröja skärp och en chai latte :) sen åkte han hem nu vid 9 och nu sitter jag och kollar på helenius hörna. linus är skylldig mig 30 kr.
jag vill faktiskt ha mitt skolfoto snart :O vet att det blev dåligt, men vill iaf se det på datorn!
imorgon ska man ha spanska prov och jag har knappt pluggat, är dock bara futurum, perfekt, 1-100 och kunna beskriva en person (eller de kanske inte är så bara??) jaja.. jag får se hur de går, ska läsa lite om f&p snart.
är riktigt kär i min nya tröja!!! ni får se bilder på den imorgon för kameran är död just nu och jag orkar inte fota skabbiga mig nu :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Z204277160_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0