Hell's kitchen USA

hemma nu, eller vatt länge men ja, ingen hund kom med oss hem idag men troligen hämtas den på lördag :D
vi har bara ett problem att vi inte vet om vi ska ha tjejen eller killen. de är två helt unika och underbara hundar och så olika.. tjejen så lugnt och killen mer busig. måste tänka på vår lilla prins så jag trodde han skulle tycka de va skönt med tjejen, men sen tycker vi killen är så typ rolig osv så ja.. prins fick träffa tjejen eller nosa lite på henne när jag höll henne, men de lilla livet blev rädd och börja gny och allt och kröp upp i min famn, så jävla gulligt, ville bara sätta mig i bilen och åka hem med henne direkt!!
vi har ett problem alltså!

nu ska jag snart ta en dusch och sen kl 10 kolla på hells kitchen och sen sova. börjar egentligen 10 imorgn men ska vara där 9 för ska skriva in mig i min nya klass :) SP1E - trade and service.
tycker faktiskt det känns bra nu med klass och pogram och sånt, hoppas det kommer kännas såhär bra nu i 3 år bara.
/oliwiapaulinaalvaeriksson


jag nyss, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0