did you smile today?

man kan aldrig få för mycket av 2 ½ men!
men nu kollar jag på i form med anna anka och man kan verkligen inte gilla anna anka, så sjukt konstig människa!!
köpr ny mobil idag :D blev den jag visade innan i svart J10i2 eller Elm som den också heter :) älskar knapparna på den och tycker den är bra. teckande bara abonemang på 1 år eftersom jag inte fick någon så riktigt "fin" mobil.. kanske för att de inte fanns ngn annan jag ville ha men jaja, jag är nöjd :)

nu vet jag vad fjortiskärlek är.. har inte sett ngt exempel på det innan och när jag tänkte på vad folk sa tyckte jag inte de va ngt fel på de eftersom även jag har fallit för någon väldigt snabbt, men kanske efter mycket snackande och sen man träffats 1 gång funkar det, men de är inte "fjortiskärlek".. att göra slut och sånt sen ha en ny 1-2 veckor efter är sjukt ;O speciellt om man är så ful.. syftar på en person nu och jag vet att ni alla tycker liksdant om ni får veta vem det är :) och ja, hon e fjortis också!

hade inte mkt mer att säga.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Cfcd650fa1036dbe40af239ab32f3fe6dc240827_m_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0