det där kunde vatt du och jag..

satte klocka på 10 men vaknade halv 10, sovit 10 timmar.. helt ok.
nu är jag mega hungrig och ska ut och äta frukost sen´göra v mig snabbt och sticka till älskling så fort som möljligt! :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Blogging_large
det där kunde vatt du och jag, kunde vatt du och jag ända från början då hade allt varit perfekt, man hade sluppit allt annat skit då mellan där som beror en så jävla mycket nu. man är skör.. det krävs inte mycket som gör att man ska gå under och vilja försvinna, men sen när du är där blir man starkare och vill klara detta! man tar livet på för stort allvar.. jag vågar säga, framtid och föralltid men vet inte om det stämmer ngt mer.. jag vågar inte säga de orden ngt mer.. de betyder för mycket. i slutändan kanske det inte blir så som man hade tänkt sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0