street dreams

var hos tandläkaren idag, hade inga hål då men va inte de ja ville komma fram till ;) men att de ska prata med en samtidigt som man ligger där med grejer i munnen, tror dom verkligen att man ska kunna svara då eller? ;O tydligen för de frågar alltid ngt!
hon fixade också min sån tråd som sitter på insidan av tänderna eftersom den kötta min tunga (min toung, nä skoja! pallar inte den) så nu är allt fixat (y)
nu är det hells kitchen sen nanna kudden!
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: linus jacobsson aka din älsking;P

hahah tänkte också på det '' toung'' när du skrev ''eftersom den kötta min tunga'' HAHAH :D<33

2010-11-10 @ 23:20:26
Postat av: t

Va kul att du ville vara med i dagens blogg! :D

Vinnaren publiceras kl 12 idag :)

Det finns en ny chans i morgon att anmäla sig till dagens blogg:)



Kramar

2010-11-11 @ 08:24:28
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0