OH FUCK... I love you!

idag blev det jutan efter skolan och kolla på älskling och en massamassa andra! ngn mer än jag som har fastnat för det här med pojkar som skatar, kommer ibland på mig att ja sitter och dreglar när ja sitter där inne och kollar på alla (skämt och sido) nä men jag är helt lost i "skatevärlden" tur att man har en liten pojke som skatar då, underbart!!!
ahja, kom hem ganska tidigt tyvärr för blev lite missförstånd med mig och mamma :( ahja, träffar honom på lördag och jag längtar som F A N!
nu ska jag lägga mig i sängen och smsa en massa massa med älskling, har mycket att snacka om ;) (bara du linus som vet vad jag menar) men, puss och godnatt på er!
dagens outfit kommer här :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0