nu behöver jag din hjälp

har gjort den jävla spanskan nu och jag säga att google translate suger, till och med jag ser att meningarna blir fel men vet inte hur de ska va de rätta så de får va FEL helt enkelt.
nu kollar jag på pensionärsjävlar.. helt ok pogram, änsålänge inget som jag blev jätte förtjust i, ahja.
efter det ska jag sova..
puss och godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson


älskling till mig:
Hej hej älskling, det krävs 134 minuters aktivt sex för att bränna upp en chipspåse. Jag har ätit fem idag... så nu behöver jag din hjälp!

Kommentarer
Postat av: - JennySavefors

Svar - Låter ju super det!

Jodå här är det bara fin fint =)

2010-11-09 @ 10:34:07
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: linus jacobsson aka din älsking;P

hihih :$<33

2010-11-10 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0