medans jag kollar på top model ville jag skriva lite...

Fullständigt namn: Oliwia Paulina Alva Eriksson
Ålder: 16 underbara år
Vart bor du: en bit utanför den underbara staden hbg!
Bor tillsammans med: min mamma, pappa och två hundar
Vart kommer du ifrån: ett land
Husdjur: två hundar
Färg på ditt hus: vitt
När är du född: 6 november 1994
Klass: klass? NSP1E ?
Vilket år tar du studenten: 2013  

Något jobb: nepp, om inte skolan räknas (?)
När gick du upp i morse: kvart i 7
När ska du sova: vid 11 kanske
Duschat idag: faktiskt inte, usch på mig då!

Kramat någon idag: ja
Pussat någon idag: nej :( 
Vad har du ätit idag: knäckebröd, mackor, köttbullar och couscous och lite choklad!
Dagens klädsel: jenas, vit blus/tröja och jeansväst
Dagens smink: mineralpuder och mascar

Har du många vänner: ett antal nära vänner, men jag trivs!
Hur många har du kysst: 3 och sen min mamma och sånt (eller puss) men nu räknar vi killar, där kärlek personperson blablabla fanns med!
Vem kramade du senast: Peter
Vem saknar du: Ulf Frögren, en underbar person och vän till familjen som gick bort för 2 år sedan.
Har många varit otrogna mot dig: vad jag vet, ingen.
Har du pojk-/flickvän: ja
Vem pratade du med i telefon senast: Mamma
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Linus - hahaha inget ;)<3<3

Film: favorit? ingen aning, twilight, hata göteborg och massa andra!
Låt:
många, gubben i lådan är en favorit nu!
Mat: mat..
Dryck:
Vatten..
Färg: bas färger och i alla bruna/becha (stavning?) nyanser och även färg och sånt, ja de mesta!
Tv-serie: Top model, sex and the city, 2 ½ men
Land: Sverige, England, Thailand, Spanien
Ämne i skolan: favorit? RAST!
Tv program: top model?

Gör dig glad: vänner, pojkvän.
Gör dig ledsen: när folk inte bryr sig eller iaf de jag vill och trodde skulle bry sig och att bli sviken av ngn, att bli lovad ngt och sen blir det inget och många fler saker!
Vill du helst göra nu: läsa i min bok!
Önskar du att du slapp göra: sista uppgiften på min företagsekonomi
Önskar du dig i julklapp: många saker!
Längtar du till: julafton med min underbar släkt!
Tycker du om dina betyg: nje, börjar bli bättre så blir nöjdare och nöjdare!
Ångrar du i ditt liv: i vissa fall att jag gav en person för många chanser och att jag träffade en person över huvud taget.
Är det bästa som hänt dig: hittat kärlek trots att jag trodde att den ALDRIG någonsin skulle komma till mig!


Kommentarer
Postat av: JEMPA!

sv: Tack så mycket sötnos :)

2010-11-15 @ 21:34:33
URL: http://jempsss.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tack så jättemycket Oliwia! Vad glad jag blir.

2010-11-15 @ 22:17:20
URL: http://karolinalundin.blogg.se/
Postat av: Ida - kändisfrågan!

SV: Hihi, ja visst ja! ;) Förresten, nu är "Kändisfrågan" uppe i bloggen igen, kika in och tävla! Kram

2010-11-15 @ 22:36:35
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0