lost in noise

har jag nämnt ngt om harry potter filmen? nje, men ja den var iaf riktigt bra men synd att den slutade mitt i allt.. men vad hade man förväntat sig.. :/ ahja, får vänta nu till typ juni till del 2 kommer ut.
haft en super mysig lördag och söndagmorgon hos linus och idag när ja kom hem har jag bara kollat ngra avsnitt sex and the city och duschat och testat min nya body lotion som luktar super gott, citron i hela badrummet nu!!
nu kollar jag på Beck och skriver här.. men efter ja kollat över allt och packat min skolväska ska ja krypa ner under täcket och kolla klart filmen.
hörs imorgon, puss & godnatt

Tumblr_l09e9enynu1qa1id2o1_400_large
h.p power, gryffindor & hufflepuff


Kommentarer
Postat av: fay

åh jag fick också citroooon, luktR MUMS!

2010-11-22 @ 16:43:12
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0