Linus dagen idag

grattis på namnsdagen älskling!
sitter nu på spanskan och tänker verkligen inte arbeta någonting, lyssnar på bumpy ride ist och de är 1000 ggr bättre. vi ska skriva en dialog när vi är inne i en tidningsaffär och ska köpa ngt, bara för att va duktig ska jag skriva den på svenska och sen översätta det på något sätt.. hur vet ja inte, för sen när vi ska skicka in arbetet kollar det av så man inte ha kopierat ngt på internet och annat.. så då kan man inte göra de via google translate eller?
fan om man inte kan det........ behöver seriöst hjälp med spanska, men vem fan vill lära sig spanska egentligen? inte en jävel hoppas jag! får cp ryck på detta -.-


minnen!


Kommentarer
Postat av: linnea.

ååååh <3

bara jag som undrar varför fiona har däckat på bordet? haha

2010-11-26 @ 13:28:23
URL: http://linneiisen.blogg.se/
Postat av: Fiona

jag med, Fiona vill inte vara med på bild!

2010-11-27 @ 17:28:52
URL: http://fionaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0