har dina apelsiner en banan?

har skrivit en notis, en insändare och gjort 2 reklamer, inget jobbigt men lite är ju borta från listan på plugg, nu har man bara typ 4-5 saker kvar, ahja.. ska göra lite på söndag så från och med nu tar jag helg fram till söndag eftermiddag!
om en timme kommer min farbror med fru och min faster med man och de ska käka här, en årlig middag som brukar ligga runt den 20 november eftersom min farmor skulle fyllt typ 98 eller ngt nu om hon hade levt.
nu drar jag mig snart in till badrummer för att göra v mig och sen doppar ja huvet i garderoben, önska mig lycka till till att hitta ngt jag kan ha på mig -.-


kollar sex and the city som ni ser i bakgrunden och mina naglar är fixade!
O ♥ L - stämmer så bra så!


Kommentarer
Postat av: Studiobootleg

Trevlig blogg!



Tittaa gärna in hos mig för att få den senaste musiken innan den kommer till radio/itunes/spotify! VI lägger även upp trevliga spellistor för alla tillfällen :)

2010-11-19 @ 16:22:28
URL: http://studiobootleg.com
Postat av: josefine

tack så mycket :)

2010-11-19 @ 16:26:27
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0