fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten..

just nu i denna sekund, förlåt älskling men jag bryr mig inte, jag måste skriva.
jag mår skit av de som har hänt, jag undrar hur många gånger jag har skrivit saker för mig själv bara för den där jävlen, bara för att han existerar och gjort så mot mig. vrf skulle det hända mig? fan asså, hur dum i huvet kunde jag vara... ville bara ha ngn som älska mig.
fan, ett jävla stort misstag, fan fan fan!
vrf jag? vrf inte en annan ful.. sak..
detta kommer påverka mig FÖRALLTID och funderar någonsin på om någon kommer få veta EXAKT allt..
vrf går jag på denna skolan.. valde bort den allra först för att du gick här, men nu är jag här och vill vara det för de jag ska göra i skolan men att du e här gör det svårare! fan
det finns tyvärr alltid med mig, försvinner ADLRIG!

Kommentarer
Postat av: linnea.

<3

2010-11-10 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0