sann kärlek kan inte döljas!



det är precis såhär det ska vara & det är såhär jag vill att det ska vara & såhär är det!

att jag har fått lära känna dig linus är en av dom bästa sakerna som har hänt mig, du har funnits där så länge och så nära mig, men bara bakom mig i två år. du har gått bakom mig och varje gång jag vänt mig om är du fortfarande bakom mig så jag inte skulle se dig.
att allt bara kunde komma av en slump.. att jag kunde välja så rätt, jag började prata med dig och tänkte verkligen i början att vafan är det här liksom, men allt blev bara bättre och bättre och om jag tänker tillbaka på hur du var då och nu så är det verkligen en otroligt stor förändring, ganska läskigt faktiskt om ja tänker på det.
men du är fortfarande lika jävla underbar älskling.

natten då jag berätta för dig att jag älskade dig.. kommer jag aldrig glömma och jag ångrar ingenting, det känndes så himla rätt och det gör de fortfarande. jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går!

jag ska sluta skriva nu, fortsätter jag kommer det bli så oändligt långt men du ska veta att jag älskar dig obeskrvligt mycket  och du vet själv hur mycket det är!
Linus, du är mitt allt och lite till! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0