...som säger vad han tycker

att mitt hopp skulle bli så stort, att min drömm skulle bli sann, att drömmar skulle komma, att mardrömmar kanske sker. det är sånt som händer, och det kan ingen hjälpa! det handlar om saker man själv inte kan styra över, det man inte har i handen har man ingen kontroll över.

en fruktansvärd vecka står framför mig nu.
prov. tisdag - engelska
        onsdag - np - NO
        torsdag - första, mellankrigstid och andra världskriget.
+ massa andra läxor!
döda mig!

nu blir det sängen, önska det var en dag till som man var ledig så ja bara kunde ligga hemma själv och tänka över allt. att fundera. att fundera över ngt dör man aldrig av. det skulle behövas. typ en lite bebis med en sån hammar sak ska slå en i huvet så man börjar inse att detta faktiskt är på riktigt.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0