my opinions may have changed

ja tror nog norska hollywoodfruar är det fulaste pogram som någonsin gått på tv ;S fan bara löjligt!

nä men nu ska vi inte vara tråkiga :) pluggat ganska mkt till hkn nu faktiskt, och blir förvånad över hur lätt det är.. undrar snart om jag verkligen pluggar på rätt, men ahja, tvättsymbolerna får vi plugga in imorgon dock! fast ska till tandläkaren så kommer inte hem förrän 5 -.- palla!
sen har ja matte diagnos imorgon också... HJÄLP, matte = dåligt. men som tur är det diagnos.. men ska kolla igenom "stegen" iaf, så ja.. hoppas ja fattar de iaf, annars vet ja inte vad jag gör!!

är mega bloggsugen, men har inget att skriva om så de blir lite tråkigt :/
klockan 23:00 blir det SEX AND THE CITY ♥ fast jag redan har sett hela boxen så kollar jag gärna igenom alla avsnitt en gång till!! man kan aldrig få för mycket av SATC! :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

nothingbetter.png you and me image by melitre8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0