kärleken till allt, när det väl händer

tänkte börja skriva en packlista till fay, fiona & linnea till dom ska till spanien :)
har inget annat att göra så ja, vrf inte liksom ;) får ju vara ute i god tid.. bara för jag längtar så mycket till det, kan nästan börja gråta nu när ja tänker på det att de kanske är det sista vi kommer göra tsm såhär.. men jag hoppas inte det är de!!! :)

längtar till sommarlovet och spanien, men gillar inte tanken på att ja inte kommer träffa älskling på en hel månad :( men som tur har vi telefon & dator där nere, så jag hoppas jag överlever!!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


spanien!
dock gammal bild, har målats om lite, men ser till mesta dels ut såhär!


Kommentarer
Postat av: linnea.

KLART DET INTE ÄR DET SISTA! <33

2010-05-25 @ 22:30:18
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0