den som lever med planer för framtiden håller sig ung

idag började dagen med att man åkte till norrahed och hade "friluftsdag" & vi dansade :) haha de va faktiskt roligt och dom flesta killarna dansade bättre än vad ja kunde ana! ;)
slutade sen vid 12, nice (y) så stack hem och sen cyklade jag upp till stationen och hämtade älskling som kom med tåget.
käkade lite och sen har vi bara myst heeeela dagen, han åkte hem för typ en halvtimme sen så ja. kollade hata göteborg med (a) de är verkligen vår film hehe! :)

& nu ska jag snart gå och lägga mig, ska bara kolla klart lite på sex and the city.
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson
SVERIGE GICK INTE VIDARE I EUROVISION, FYFAN VAD DÅLIGT SÄGER JAG BARA & FYFAN VAD TRÅKIGT DET KOMMER BLI ATT KOLLA PÅ EUROVISION NU! -.-


inte länge till man ska ha denna skiten i munnen längre :P
+ bjuder på skabb bilden från Polen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0